FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie Angels of Destruction 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
 
Nie ma co tak ciągle narzekać, wkrótce wypłaty i przekon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Destruction Strona Gwna -> Ogoszenia

Juukla
Genera armii



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 730
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 18:00, 08 Kwi 2014    Temat postu: Nie ma co tak ciągle narzekać, wkrótce wypłaty i przekon
 
a ile kosztuje tako orbitrek???
[link widoczny dla zalogowanych]
] Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja też uważam , że to super, że masz takiego Kogoś (zakonnika) z którym tak dobrze się rozumiesz, tym bardziej teraz kiedy rozstałaś się z chłopakiem. [link widoczny dla zalogowanych] Może wypłukałem dobrą florę bakteryjną i trawienie się zmieniło nie wiem a co do złogów to myślę że albo jeszcze ze mnie zejdą albo ich po prostu nie mam.
Oczywiście padło tez pytanie ile razy tak mogę. Rewelacyjny! Ale ostatnio sobie pofolgowałam: Cóż, ja to przećwiczyłam. Mam tym razem wykonane prześwietlenie kręgów szyjnych i są tam zmiany ale do końca nie jestem przekonany czy to trafna ocena. [link widoczny dla zalogowanych]
Naughty Girl - i ściągnęła Ci się ta piosenka ?? zebow to usmialam się po pachy takie rzeczy piszą ludzie , którzy nigdy nie mieli dzieci, albo nigdy nie spędzili z nimi pełnych 24 godz. fotoodmładzanie twarzy laserem w solcu kujawskim A jak juz będziemy chcieli to cie poszukamy.pa. Dzisiaj nareszcie poczułam niesamowty przypływ energii- i to jest wsoaniałe Pozwoliłam też sobie na mały grzeszek- gruszkę ze słoika. u mnie dzis mija tydzien diety, na wadze mniej 2kg. brutto extra zaraz mnie rozj....e!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Santana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafiłam na fajną terapeutkę od uzależnień, i miałam wrażenie, że ją wkurzam tym marudzeniem.

Podobają mi się włoskie piosenki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Robiłam u niej balejaze blond,ciemniejszy blond, potem farbowalam na czarny z refleksami fioletowymi ktore wyszly bombowo,nie raz scinalam wlosy-umie sluchac i szanuje zdanie klienta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
trampki z materiału nie są odporne na wszystko...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam podluzna twarz!! [link widoczny dla zalogowanych] Pozdro byle do wiosny
ale pordazniona skora glowy moze byc rowniez przez lojotok jezeli komus nadmiernie przetluszczaja sie wlosy. jesli tak, to zwracam sie do Was z pytaniem gdzie i jak wyszla wszelki inne doswiadczenia od posiadaczek trwałych tez mile widziane pozdrawiam Bardzo mnie to rozbawiło. Wszyscy na forum generalnie STRASZĄ ŻE ZARAZ POUMIERAMY OD LIDY i nie należy tego bagatelizować rzecz jasna ale chciałam przejść do sedna sprawy. one nie mają grzechów [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem bardzo zadowolona bo moze trafia mi sie nawet sluzbowe podroze do Polski na koszt szefa Szef troche przypomina Don Corleone: Dziękuje wszystkim, którzy polecili mi Pana Pietrzyka. sery zółte, pleśniowe Przy okazji wyszło, że mam niewielką niedoczynność tarczycy. Polecam panią Sylwie z Pure Daimond. W RÓŻNYCH SYSTEMACH RELIGIJNO-FILOZOFICZNYCH witaj walczaca,
diety Atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale wyjeżdzając są wolne, mogą robic co im sie podoba i tym samym pokazują swoje oblicze....
[link widoczny dla zalogowanych]
Czuje sie moze stara, zmeczona i inne rzeczy niz 'takie glupstwa' jej przez to w glowie..rodzina, obowiazki...no ale tak nie powinno byc! Polecam wszystkim, ale tylko glodowki rzetelne i z glowa!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ta Pani jest szczuplutka i wcale nie taka wysoka.
[link widoczny dla zalogowanych]
do Winogronka8
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak byłam w otwocku i był tam koleś któremu wydłużali nogę to on leżał cały czas w szpitalu..( był z sochaczewa) i nie płacił za nic.. [link widoczny dla zalogowanych] no nie wiem jak mam to opisać ale nie jest tak bardzo źle ,mam kilka takich małych i jedna ok 6 cm no i ta jest chyba najgorsza
I to ma być upiekszajacy zabieg? ja mam bliznę bo źle przekutym pępku ....kolczyka już nie mam a blizna nadal jest, byłam u plastyka i powiedział mi że tego laserem nie da się potraktować tylko skalpelem i jest 80% szans wygojenia i pozbycia się tej blizny ... Ja jestem dzisiaj dwa miesiace po operacji. Właśnie zaczynają dobrze wyglądać z teorią.Polska edycja tego programu jest żenujaca i załosna Szkoda oglądac!Wkurza mnie też ze przez ten propgram zabrali z anteny jeden odcinke Gotowych na wszystko Teraz leci tylko 1 odcinke zamist 2!!! [link widoczny dla zalogowanych]
ale m było głupio Powiem szczerze że dzis mnie to nie przeraża. lubie experymenciki! Do tego starają się przyjąć jak najszybciej... idz do Gerbera,kolo dworcy PKP,jest ponoc bardzo dobry,mojej kolezance wykryl wade cewki moczowej,pomimo,ze byla wczesniej u kilku ginow... Ja jak usłyszałam słowo operacja to szczerze mówiąc byłam przerażona. Ale ona niby jest szczesliwa (pomijajac fakt, ze ciagle placze).
przed wejsciem na sale porodową mialam robioną lewatywe i siedze sobie na kiblu a tam tylko taki maly parawanik byl i w sumie to wszystko bylo widac no i przyszla salowa znajoma i pyta zdziwiona:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja siebie taka najbardziej lubie, moj Narzeczony tez.
[link widoczny dla zalogowanych]
A czy takie koszty operacji można rozłożyc w klinice na raty ?
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od poznania zafundowal mi wczasy na majorce - wtedy myslalam ze to bajka hmmm... [link widoczny dla zalogowanych] ubranko taki dresik taki milutki i miska duzego....
Jedz rano chleb razowy lub bułke razową z szynka chudą i serem i mnóóóóstem zieleniny... Co o tym wszystkim myslicie? czy zrzcenie oponki i sadla??/ bo jest roznica... Lekarze mówią, że mamy zbyt wiele leków w aptekach by uciekac się do tak drastycznych środków, bzdura. oczywiście mówię o serum schwarckopf [link widoczny dla zalogowanych]
A co zamierzasz tam robić? Bonnie Tyler - total eclipse of the heart Ja od paru lat mam problem z prolakyną - bromergonu nietolerowałam, bo mało że mdlałam po zażyciu to jeszcze prl cały czas rosła- to jest właśnie nietolerancja organizmu. Teraz czekam aż moja rana się zagoi do tego stopnia że będę mogła wznowić moje starania o dzidzie ok rok od operacji a teraz leczę się hormonalnie żeby uniknąć nawrotu. jolka, jak naraobisz do wanny to sie ja umyje nie przejmuj sie tym. daliście linka naćwiczenia a nie wiecie ile czasu mniej wiecej potrzeba żeby sie odpowiednio wyrzeźbiły? aha wczesniej używałam zestau nivea i nie sprawdził sie tak jak nowy timotei.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Destruction Strona Gwna -> Ogoszenia
Strona 1 z 1

Wywietl posty z ostatnich:   
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin