FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie Angels of Destruction 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
 
nie sądzę by Marilyn miałą aż 168cm wzrostu, ta strona

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Destruction Strona Gwna -> Ogoszenia

Juukla
Genera armii



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 730
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 12:24, 07 Kwi 2014    Temat postu: nie sądzę by Marilyn miałą aż 168cm wzrostu, ta strona
 
Nie wiem co robic i czekam az spłynie ta tabletka, i czy w ogóle ona musi spłynąć?
[link widoczny dla zalogowanych]
Przewaznie wieczorem????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jezeli tak to jest to bardziej niz wystarczajaco (nie biore pod uwage takich miast jak np Rzym). [link widoczny dla zalogowanych] moje pytanie:
Zrobilam pare krokow i zobaczylam............................\swoje auto\\ Pozdrawiam i zapraszam ponownie Bejbi1 masz studia,urode i inteligcje. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W sumie to ja juz sama nie wiem... [link widoczny dla zalogowanych]
HEJ!! Cały czas żuję gumę jakoś sobie nie wyobrażam bez - pracuję z ludzmi mam bezpośredni kontakt a oddech bez gumy!!!!!!!!!!!!Oczywiście nie wyobrażam sobie ,zycia bez uzywania środków do pięlegnacji ciała (szampon,mydło,balsam). Concordia może zabieg miałaś wykonany na jakimś lipnym sprzęcie, albo osoba która go wykonywała średnio dobrze umiała to robić? PROSZĘ!!! Witam mam 25 lat, chętnie zaopiekuję się dzieckiem u mnie w domu, jestem mamą 2,5 letniego chłopca. Mi napoje do życia nie są potrzebne, a przy dietkach trzeba dużo pić. jak zdazy sie 5 na caly rok to max.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w niemczech na wiekszosci studiow mozesz sie dostac tylko przez konkurs swiadectw
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. ..pytanko mam 169 zrostu i mam nadwage nie jest ona kosmiczna aczkolwiek widoczna...i dlatego chcialam sie dowiedziec czy pasuje mi taki stroj...czarny sweterek w serek..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na złość, gdy znieczulenie przestało działać w domu, złapał mnie tak okropny ból, że płakałam, aż do przyjścia mojej mamy, która kupiła mi \Ketanol\ w tabletkach - silny środek przeciwbólowy. [link widoczny dla zalogowanych] Goraco polecam wszystkim loczką szampon i odżywke z nivea.
Bo ja liczę do 10, łapię oddech i jadę kolejne powtórzenia. blleeeee!!! i noworodek z odparzoną pupą, nie wspomnę o długich tipsach i taka osoba kąpała moje dziecko, a mnie krew zalewała, żeby tymi pazurami chociaż krzywdy nie zrobiła. Moim zdaniem w Polsce starzenie (ze wzgledu na tryb mi sie również diabeł przygląda ; [link widoczny dla zalogowanych]
no za ciekawie to nei wyglada- co do bolu jedni mowie ze tak i baaardzo drudzy ze da sie zniesc... Pszczoła czyni nasza gorna warge wypukłą. Eurydyke, Brałam róznego typu specyfiki i nic.Chyba wybiore się do dermatologa(ale to u nas na wizyte czeka się nawet 3 tygodnie) bo zanim będe miec 30 lat to juz wlosów nie bede mieć. haha on mi: na silownie i step takze akurat delikatnie mówiąc źle nie wyglądam Ehhh.. hm ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a len tez juz zaczyna mnie opuszczac coraz czesciej mam ochote na zwykle porzadki lub cos innego bo na poczatku to byla katastrofa nawet ze zwyklym wstaniem z lozka .
[link widoczny dla zalogowanych]
Mieszkalas jeszcze gdzies indziej? mr mister-broken wings
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co za pazerny matol!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] biore 100 a ostatni wynik byl 1.40
myjesz, splukujesz, nakladasz odzywke gliss kur - plynny jedwab - o, taka - [link widoczny dla zalogowanych] view&id=9126 10 lat kompleksów i stresów przed każda randką zniknęło. Czytałam o paru sposobach na mniejsze piersi ale nie wszystko pomaga, a raczej rzadko cokolwiek daje jakieś efekty.. Do teraz mam dreszcze. Masz wybor. [link widoczny dla zalogowanych]
ABSOLUTNE ZAKAZY: Koniec z ziemniakami, pieczywem, makaronami i słodkościami. Raz na noc zostawiłam otwarte okno było strasznie gorąco. hej i jak tam FANKA super co nie to przyejmne uczucie miec swiadomosc ze wszystko to z nas wyłaził te bdudy bleeeeeeee ..........A jak tam ogólnie twoje samopoczucie? moje wlosy wygladaja dzis tak: Im cięższy przypadek tym lepiej Drugi raz Dr przyjął mnie w Modelmedzie i nie bałam się tam zarazków bo przy sprzęcie jaki tam jest do dezynfekcji ich tam nie ma, balam się Was kochane dziewczyny, Waszych spojrzeń i tego że nie będziecie chciały siedzieć ze mną w jednej poczekalni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciesze się że masz tą swoją bliską już drugą połówkę, której jak mówisz w żaden sposób one nie przeszkadzaja, uwierz mi - to dużo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wzieli ją za dwa dni.Biedaczka była tam od 6 rano.Spimy sobie w najlepsze a tu o 7 rano (tyle że na następny dzień) przychodzi wygłodniała i mówi uduszę ich,mówiłam żeby mi dali dawkę jak dla konia,idę dalej się męczyć.Pszyszła wtedy po swoją torbe którą miała odebrać po porodzie. Dzieci zabierają na noc na zyczenie i dokarmiają mlekiem Nan.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jeszcze cos jesli bys mial to zwichniecie to niestey na bank 2 operacje w przeciagu jakis 3 lat i rehabilitacja na 100% i to naprawde intensywna ja bylam mala i nie chcialo mi sie cwiczyc a teraz mam tego skutki tak ostrzegam!!! [link widoczny dla zalogowanych] ten kolczyk jest z ptfe
A jeśli chodzi o samą naukę to polecam nową metodę: łoo Killa to ty jush pelnoletnia xD heh no moj tak samo zareagowal;pa h ci ojcowie xP ale gdybym miala to powturzyc znaczy przeklucie pepka przezyłam bym to jeszce raz bez wahania:d bez kitu pozdroo:* Ira czy my jestesmy gorsi albo robimy inaczej niz w innych oddzialach,chyba nie . Pan się do tego w 100% nadaje. [link widoczny dla zalogowanych]
Ze spodnica moze byc ciezko w upal, bo trzeba zakladac rajstopy (by zachowac zasady elegancji) Informacje mam z pierwszej reki bo tez zostawilam swoj adres e-mail i nie dostalam zadnej odpowiedzi.Jak to wyjasnisz?Bo mi sie wydaje ze to jakas lipa a nie agencja.Po co komus nadzieje robic? Gdyby juz doszlo do rozwodu nie zwiazalabym sie z innym mezczyzna, bo w ten sposob skazalam Go na zycie w grzechu, to byl egoizm z mojej strony. Podobno po 6-9 miesiącach takiej terapii,problem z tarczyca to będzie historia. qla81 jeszcze raz thx niem. Mi lekarz tłumaczył to spadkiem odporności lub po prostu dostała Ci się do rany jakaś bakteria.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Destruction Strona Gwna -> Ogoszenia
Strona 1 z 1

Wywietl posty z ostatnich:   
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin