FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie Angels of Destruction 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
 
ok dzieki Octavia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Destruction Strona G│ˇwna -> Og│oszenia

Juukla
Genera│ armii



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 730
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 8:15, 08 Kwi 2014    Temat postu: ok dzieki Octavia
 
Ta dieta pozwala szybko spalić tłuszcz, a jej sekret polega na tym, że spalasz więcej kalorii niż ich przyjmujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
A co tu taka cisza?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tamoponada jest to w┼éa┼Ťnie takie bardziej zaawansowane izolowanie paznokcia od wa┼éu. [link widoczny dla zalogowanych] jak po dwoch czy trzech tygodniach zdrowej , rozsadnej diety wymiekne , przerwe ja i bede dalej dzwigac balast 30 kg nadwagi czy to jest zdrowsze ???
Ja po tej diecie b─Öd─Ö stosowa─ç klasyczne M┼╗ to forum jest chyba po to by zakladac takie topici jak ten ;] Wiec nie musi wcale szukac w gazetach... - dziwna rzecz - ja osobi┼Ťcie do Ko┼Ťcio┼éa chodz─Ö z potrzeby nie na poszukiwania przedstawicielki p┼éci pi─Öknej. B─Öd─Ö si─Ö odzywa┼éa. w┼éa┼Ťnie zale┼╝a┼éo mi na nike butach.. [link widoczny dla zalogowanych]
jak ostatnio kupowalam to juz w 75D sie nie mieszcze i musialam kupi DD chodz itak weszly tam na sile ...TO JEST STRASZNE!ciagle mi wypadaja z tego cyckonosza musz je poprawiac a najgorzej jak mam ubrac biala bluzke!!! Fanka o jakiej ksi─ů┼╝ce Dabr─ůwskiej pisa┼éa┼Ť? plamka jest nad kolanem, ma ok 1 cm wielko┼Ťci... Od miesi─ůca mam specjalny olejek, kt├│ry stosuj─Ö na noc (┼Ťmierdzi okropnie). tak w┼éasnie to dzia┼éa, nie jak ty INTERPRETUJESZ s┼éowo pisane .... B─Öd─Ö stosowac diet─Ö South Beach. badz na forum wloskim na stroniewww.gazeta.pl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze jedna rzecz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nom i musze j─ů troche poszantazowac.! Dobrze, ┼╝e trafi┼éam na ten topik.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mozliwe ze wchlonela sie cala? [link widoczny dla zalogowanych] Od dzis ja tez zaczynaam diete ;d .
i nienawidz─Ö s┼é├│w nic nas nie roz┼é─ůczy Bardzo pomog┼éo mi przyjmowanie MAGNEZU. Mysle,ze bardziej zalezy Ci na samym schudnieciu ,ale nawet w tym przypadku to nie jest dobra metoda bo bardziej szkodzi niz pomaga. ;/ pogadam z lekarzem a jak nic z tego nie bedzie to zdecyduje sie na ten tuszujacy krem. Ja jednak poszukam gdzies blizej bo do Warszawy daleko a pewnie nie tylko tam wykonuja takie zabiegi. [link widoczny dla zalogowanych]
anacel -----> S─ůdz─Ö ┼╝e lekarz nie maj─ůc jasno┼Ťci co do wieku infekcji s┼éusznie zastosowa┼é kuracj─Ö antybiotykiem. alinak_M ... Gruba mam pytanie, jak wygl─ůda sprawa z IG je┼Ťli chodzi o kurczaka i np. Witam. POLECAM OD┼╗YWKE WAX dostaniecie w aptekach, rewelacja. czasami zimno mi i gesia skorka, ale to pikus. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie dowiedzialam sie tak naprawde skad to krwawienie i dlaczego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Brzuszek b─Öd─Ö ─çwiczy┼éa dalej, bo efekty ju┼╝ widz─Ö , ale niekoniecznie 6W. Dziewczyny bior─ů-bo musz─Ö.Jedne chc─Ö zmniejszy─ç poziom prolaktyny,a drugie chc─Ö mie─ç dziecko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powtarza─ç, ┼╝e KR─śGLICKA ma 58cm w pasie przy wzro┼Ťcie 174cm, ale NIE WA┼╗Y A┼╗ 58 kg! [link widoczny dla zalogowanych] Hej!
Iza_de: Wiem ┼╝e tym momencie odbiegam od g┼é├│wnego w─ůtku ale czy kt├│ra┼Ť z was te┼╝ mai┼éa co┼Ť takiego? Mk- trzymamy kciuki i czekamy na info po srodowej wizycie ! Ale, spotka┼éa mnie dzi┼Ť niespodzianka, bo wygra┼éam karnet do Gimnazjonu i zaczn─Ö si─Ö rusza─ç, ┼╝eby schudn─ů─ç Pani wygl─ůdaj─ůca kompetentnie zrobi┼éa ze mn─ů wywiad i przyst─ůpi┼éa do pracy. [link widoczny dla zalogowanych]
przy odchudzaniu w ilo┼Ťciach do 8 szklanek dziennie) powoduje WUSUSZANIE ┼ÜLUZ├ôWKI?? Moje dolegliwo┼Ťci trwaj─ů ju┼╝ ok roku , zacz─Ö┼éy si─Ö kiedy by┼éam jeszcze w ci─ů┼╝y ostatnie 2 miesi─ůce i 2 po by┼éy koszmarem niesamowite b├│le dr─Ötwienia d┼éoni pocz─ůtkowo nocne potem sta┼ée, ci─ůg┼ée . Wklejam inne zdj─Öcia tej Miss, bo rzeczywi┼Ťcie tamtego zdj─Öcia nie da si─Ö otworzy─ç: ja mam akurat taka zasade ze przyjmuje dziewczyny ktore mi sie podobaja fizycznie, moze dlatego ze jestem bi... bo tam wiekszos─ç lasem .. akryl ┼Ťmierdzi i w┼╝era si─Ö w pazurki a ┼╝el jest bartdziej elastyczny i nie peka Wi─Öcej informacji mo┼╝na uzyska─ç na naszej stronie, oto adres:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem kto cie obs┼éugiwa┼é w salonie Q 10, bo ja zawsze jestem zadowolona z us┼éugi , nigdy niczego nie proponuj─Ö, oddaje sie w rece fryzjerki i zawsze mam cos iinego ni┼╝ wszyscy i na dodatek tak skrupulatnie obciete, ┼╝e nie mam problemu z uk┼éadaniem,a skoro to topik o dobrych fryzjerach w ┼Ťl─ůskim to pisze o tym z czego jestem zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
i kurcze blaszka boję się , że zostanę łysa ^^ :]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam wzystkie przyszłe mamusie!! [link widoczny dla zalogowanych] Pyyyyycha
Wrocilam w zeszly poniedzialek poznym wieczorem, powrot smutny jak zawsze, a moze jeszcze bardziej, skoro przed wyjazdem cale popoludnie przeryczalam w domu. W dzisiejszych czasach ludziom si─Ö co┼Ť poki─çka┼éo i ubzdura┼éo, ┼╝e kobieta powinna by─ç CHUDA.. Mam nadziej ze w koncu mi pomoga i bede miala szanse wyspac sie bez bolu. Napiszcie na maila... wejd┼║ na g┼é├│wn─ů stron─Ö kafeterii a tam zaraz na pocz─ůtku jest opis tego fajnego samoopalacza (w reklamie jest u┼╝ywa┼éam i jest nawet ca┼ékiem ca┼ékiem...jeszcze jest taki krem sopot (nie pami─Ötam firmy ale jest niez┼éy) [link widoczny dla zalogowanych]
Prostownic─Ö cho─ç mam profesjonaln─ů to i tak wydaje mi sie ze przesusza mi w┼éoski wi─Öc staram si─Ö jednak modelowa─ç na szczotce. A jak kobieta z takiego zwiazku wyjdzie to nikomu nie wytlumaczy jak bylo... Natomiast szybcy pewnie nauczyli si─Ö tego w toalecie pocieraj─ůc ┼╝o┼é─ůd┼║ powodowali ejakulacj─Ö (trudno nazwa─ç to orgazmem, to raczej czynno┼Ť─ç fizjologiczna). one daj─ů uczucie sytosci ./. Tydzien bez czekolady cukierka czy ciacha sama nie moge uwierzyc !!! A o mnie nikt ju┼╝ nie pami─Öta ;-( by┼éem tu kiedy┼Ť napisa┼éem kilka s┼é├│w i jestem nadal m─Ö┼╝czyzn─ů , chocia┼╝ bez sutanny, ale mn─ů te┼╝ si─Ö mo┼╝na zauroczy─ç Topik naprawd─Ö si─Ö rozkr─Öca oby tak dalej I o przyja┼║┼ä ksi─Ödza mo┼╝na zabiega─ç popieram !!! Silatan- Je┼Ťli farbowa┼éa┼Ť w┼éosy tylko raz to wr├│cisz do swojego poprzedniego koloru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Angels of Destruction Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin